Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Ledig dag i dag

Publicerad 2010-10-07 09:47:38 i Allmänt,

Det blev en ledig dag i dag. Helené ringde från dagis, nästan alla sjuka så det var bara två barn där i dag. Lite överkurs m fyra fröknar då;)
Var bra för Thelma e inte riktigt pigg, snorig som få. Hon blev så glad när jag berättade att det blev en hemmamysdag i dag;) Ligger i "puffen" (saccosäcken) o tittar på tv.
Vinga sitter här i mitt knä o ger mig små dregelpussar<3

Blir lite städ o plock här i dag, märks att man jobbat man har inte riktigt hunnit med allt här hemma.
Tänkte ta o slänga ihop lite bröd m, var lääänge sen jag bakade det.

Kram kram, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela