Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Nu är det höst "på riktigt"

Publicerad 2010-10-06 18:30:14 i Allmänt,

Kallt i dag! Hua va blåsigt det är, och riktiga höstvindar med. Jag gillar det iofs, för jag är en riktig höstmänniska. Men visst jag får ju erkänna att efter en dag på dagis, och varit ute både då o när vi gick dit/hem, så är det rätt gosigt o sitta o mysa i en varm gosig munktröja o mysbrallor framför kaminen. Så det gör jag nu ;)

Dagen har varit bra, jobbat fm. I em har mamma varit här på lite fika.
Och jag fick en jättefin ros (sån i kruka) av henne som tack för att jag varit hundvakt lite i dag. Hämtade Melker efter jobbet o tog m honom hem för mamma skulle in till röntgen precis efter jobbet så annars hade han fått vara själv så länge:(

Nu ska småttingarna gå o sova, så jag ska bädda ner dom små godingarna <3
Vi hörs!
KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela