Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Utmanad av fina Hanna:)

Publicerad 2010-10-20 11:43:31 i Allmänt,

En ny lista.

4 tv-program jag tycker om
- Det okända 
- Medium  
- Law and order  
- Berg flyttar in 

4 saker jag gjort idag
- Kramat mina fina barn  
- Ätit frukost.
- Gått promenad med hunden  
- Skrivit inlägg på Facebook  

4 saker som jag längtar efter
- Få mer pengar  
- En hund till 
- Egen båt
- Vårt bröllop  

4 saker på önskelistan
- Pengar.
- Ett jobb
- Körkort 
- Bli spådd - igen ;)

4 saker som jag avskyr
- När mina barn far illa
- Folk som ljuger och är falska.
- Krig och orättvisor
- Frustration och hjälplöshet.

4 saker jag tycker om att göra
- Skriva och uttrycka mina åsikter  
- Inreda
- Laga mat och baka.
- Umgås med nära och kära.

4 saker jag ätit idag
- Paprika 
- Skinka 
- Mjukt bröd 
- Ägg 

4 utmanade:
- Jenny
- Mollan
- Nina
- Sara. W

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela