Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Fly förbannad i dag...inkompetenta människor borde förbjudas!

Publicerad 2010-09-30 16:47:40 i Allmänt,

Tänkte att nu, nu har dom äntligen fattat galoppen o tänkt till. Men nej då, då blir man bara ännu mer chockad över total inkompetens och brist på social kompetens!
E sååå jäkla trött, irriterad och fullkomligt tömd på energi! Hur mycket ska man ta innan man faktiskt känner att man inte ska behöva ta mer? När ens barn blir drabbad hur man än gör, hur agerar man då?
Tar man mer skit ett tag och står frågande och tittar på med en uns av hopp att förnuftet återvänder?
Ja, det tål att tänkas på...
Känner mig så uppfylld av irritation att jag måste pausa INNAN jag agerar för att rätt beslut ska tas.
Litar på mitt omdöme och vet att jag kan ta förnuftiga beslut baserade på genomtänka tankar.
Men när man får höra den inkompetens som råder vet man inte om man ska skratta eller gråta...
Nä, jag får ta mig en riktig funderare på hur jag ska göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela