Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Tillbaka!!!:)

Publicerad 2010-09-18 18:54:41 i Allmänt,

Japp, här är jag igen;) Har fått höra att jag är saknad så jag tänkte ta en liten uppdatering så här på lördagskvällen.
Om jag skulle berätta allt som hänt sen sist skulle d ta en väldig väldig tid. Så tar det i korta drag;)

1.
Vi har flyttat - IGEN! Tillbaka.
Ja, jag VET, suck o stånk va?
För o göra en lång historia kort - huset var svårsålt, vi hade förlorat för mkt på o sälja det OCH mäklaren sa upp uppdraget.
Vad vi kände då? Ilska frustration o aningens ledsna.
Vad vi känner nu? LYCKA, tacksamhet och glädje.
Kommer säkert skriva mer om detta framöver, annars får ni fråga om ni undrar ngt.

2.
Vinga har fyllt 1 år!!!
Lilla snuttan - mammas bebis!
Åhhhhhh tiden går föööööör fort!
Men en urmysig dag och ett fint kalas blev det<3

3.
Vinga har lärt sig gå!!!
Knatar fram o tillbaka, fram o tillbaka:)

4.
Jag har fyllt år.
Om d skriver jag inget då siffran numera är 30+ :(
Hahaha, äh bara skojar, känns faktiskt tom SKÖNT!
Man måste inte längre vara så jäkla hipp, men man e ännu inte tråktant
(om man inte frågar nån skitcool fjortis förståss)

5.
Stefan har fått jobb!!!
Ett RIKTIGT jobb! På ett BRA företag!
(inga jäkla nnötter som bara utnyttjar arbetslösa genom praktik!)
På gjuteri igen, men denna gången ett mkt bättre:) Jihoo, strålande glad!

Hmm...vad kommer jag på mer då?
Äh, kommer säkert på ngt kul som jag glömt  framöver.
Tror jag ska skriva nått inlägg ang valet i morgon *funderar*...
Jo, så får d bli! Måste får ur lite känslor inför alla "förståsigpåare"...Hihi
Kram kram, hoppas vi ses lite oftare nu!
Ha en fin lördagkväll. O glöm inte kommentera mitt inlägg ang valfunderingar sen;)
<3

Kommentarer

Postat av: Jasas

Publicerad 2010-09-20 21:52:16

Tråkigt med huset - men jag vet att både du och Stefan tänker positivt (om än realtistiskt) och ni verkar vara en sammasvetsad familj som gör det bästa av saken! Men låter jobbigt med flyttar så tätt.. puh!



Grattis till Vinga.. tiden går äckligt fort, faktiskt! Kul att hon börjat att gå! :)



GRATTIS till dig (jag grattade ju dig iofs på FB) och GRATTIS till Stefan! SÅ skönt!!!!



Hur länge ska du vara mammaledig?



Kram till dig / Er!!

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-09-21 11:11:55

Tack vännen!

Jo flytta gör jag inte igen (inte förrens jag e så gammal att nån annan får flytta ÅT mig, typ när jag ska t äldreboendet, eller så ska jag vara så rik att jag kan anlita nån att flytta t mig eller köpa nya möbler, hihi)

Jag vet inte hur länge jag ska vara mammaledig riktigt. Vinga håller på att skolas in på dagis nu, sen ska hon vara där 1-2 dagar i veckan. Jag söker lite jobb nu, men än har jag inte fått nått napp.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela