Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

En morgon i augusti...

Publicerad 2011-08-07 13:26:48 i Allmänt,

Härom dagen packade vi ner frukosten i ryggsäck, tog en filt, några fiskespön o så åkte vi till en sjö här.
Mest som en kul grej. Det var inte så tidigt o solen värmde, så fiskarna pysslade m annat än att vara intresserade av Thelma o Stefans fiskespön ;)
Hur som så var det jättemysigt! Vi åt frukost i solen o gick på upptäcktsfärd i skogen, vid sjön, o på gamla järnvägen. Supermysig morgon/fm var det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela