Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Åhhhh...

Publicerad 2011-02-02 16:12:02 i Allmänt,

har hittat världens underbaraste sida!!!!!!!
Helt underbara vitvaror i "retrostil" (gillar nog inte det ordet egentligen, men men)
Kolla här: http://bigchillfridge.com/site/
Jag är kääääär! Vem kan INTE bli det i sånna underbara saker ;)
Vill ha! Antingen i underbara rosa eller lika underbara orange :love:
Nähä, ska ta o bli rik nu så jag kan investera i detta! Ja, jag VET att jag inte gillar konsumtionssamhället vi lever i och att jag ofta spyr lite över det faktum att vi bara köper nytt o slänger o så, MEN (för klart d finns ett men ;) ) OM man nu ändå SKA köpa nytt (för fakta är ju ändå så att vitvaror inte håller i en evighet och våra börjar nog tralla på sista versen dessvärre) vad kan då vara ljuvligare än att fånga upp husets anda? Vårt hus är ju byggt 1951 o drömmen vore att återgå helt till den andan, men men jag kan tänka mig att det blir lite "Sandra" på vägen sas.


Kom o bo hos mig fina fina spis!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela