Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Årsdag och poltergeist

Publicerad 2011-02-06 09:49:35 i Allmänt,

I går firade jag o Stefan 6 år tillsammans :love:
Vi mös mest hela dagen o på kvällen gjorde vi smördegsinbakad kassler med vitlöksost o till det en sallad på isbergssallad, rödlök, fetaost, majs och fransk dressing. Blev kanongott. Barnen fick kassler o makaroner
(dom gillar inte smördegsinbakad)
Barnen somnade redan kl sju, så vi fick tid att mysa själva.
Vi var några av de få som trotsade resten av svenska folket - o STRUNTADE i melodifestivalen!
Med inställningen att "det var bättre förr!" För nog f*n har det blit tråkigt med alla delfinaler, andra chansen o allt vad trams det är!?

Vi körde "skräckfilmsrace" istället. O kollade på poltergeist-filmerna istället.
Klassiker som aldrig e fel;)


Älskar dom filmerna, även om det finns en hel del fjolligt OCH markanta missar i dom.
Ettan e klart bäst o trean sämst, men man kan ändå se dom flera gånger. Dom e ju klassiker ;)

Nu e Stefan på styrelsemöte på dagis, kommer väl hem vid 11-tiden.
O då ska vi ut o gå lite i solen tänkte vi.
Jättehärligt när solen tittar fram äntligen.
O barnen behöver helt klart komma ut o rusa av sig lite...
Jag med förresten, hehe.
Vi klättrar på väggarna både jag o barnen efter en hel veckas förkylningar o hemmatid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela