Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Buss

Publicerad 2011-02-23 08:55:29 i Allmänt,

I dag ska jag och Thelma åka till Växjö för läkarbesök. Hennes infektionsastma ska kollas upp och så ska vi få lite provsvar. Vi var ju på vårdcentralen förra veckan och tog blodprov för o kolla av allergi mot hund, katt, kanin och gräs. Jag hoppas verkligen inte att det visar på något...
Thelma är jättespänd för att vi ska åka buss :love: Tänk vad spännande en så enkel sak kan vara. Värsta äventyret för en 3½ åring!

Vinga ska vara hos min syster så jag och Thelma får lite egentid. Plus att det är ju inte jättelätt o ha med henne när man ska prata med doktorn. (Har ju en hel del spring i benen nu för tiden den lilla skruttan ;) )

Vi ska åka med 12-bussen så vi kommer vara inne kl 13 ungefär. Så vi går nog o fikar eller något innan för vi ska inte vara där förrens klockan två.
Härligt att solen skiner med, mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela