Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Dumma magar

Publicerad 2011-02-25 11:51:23 i Allmänt,

Magsjuka är verkligen inte kul (förtydligar detta i fall nån av er trodde att jag tyckte det ;) ) Mina små troll blir kassa i magen lååång tid efteråt. Så även denna gång.
Uppenbarligen är det så att dom får tillfällig laktosöverkänslighet. Så nu får vi skippa mjölkprodukter o se om det ger sig. För det är inte magsjuka dom har fortfarande, men när dom får i sig mjölk strejkar magen :(
Så nu blir det sträng ickelaktosdiet i några dagar så får vi se om det ger sig.


Ska till Vetlanda i dag o storhandla. Fylla på förråden lite. Det ekar tomt i skafferi, kyl o frys nu. O så tänkte jag passa på att handla lite laktosfria produkter som är snäll mot deras små magar.
Men först ska Stefan föräldraplikta lite på dagis, så vi åker lite senare.

I morgon ska Stefan jobba (beordrad övertid) till kl 14 o sen ska vi på lite kalas vid kl 15. Syrrans ena pojk, Claes fyller 13 år, så vi ska fira honom o fika lite hos dom. Mysigt :)
Sen får vi se vad som händer på kvällen...

På söndag ska jag förhoppningsvis fika med en vän, vi får se.
I övrigt blir det en oplanerad helg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela