Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Underbar helg bakom oss och en kärlekens dag

Publicerad 2011-02-14 10:39:41 i Allmänt,

Vilken kanonhelg vi har haft!
Fredagkvällen jobbade jag 16-21.15 o så jobbade jag lördagen 6.45-16. Gick hur bra som helst o var jättekul :)
Efter jobbet på lördagen skyndade jag hem o möttes av nygräddade våfflor *mums*.
Vinga och Malte hade åkt till mamma för hon skulle ha dom över natten.
Sen blev det hopp in i duschen o i väg till Jörgen o Johanna för lite spel o skratt. Var huuur mysigt som helst.
Vi spelade spel, drack lite vin o skrattade en hel del. Barnen lekte så fint o hade jättekul enda till 00 då Thelma gav upp så vi gick hem. Men gu va skönt det var att Vinga var hos mamma. Man kunde koppla av på ett annat sätt, o framförallt Thelma som alltid passar sin lillasyster (inte för vi tvingar henne, men hon är så beskyddande lilla pluttan)

Men det kändes konstigt o tomt utan henne på söndagsmorgonen det kan jag lova. Så efter frukost åkte vi och hämtade henne. Natten hade gått bra, varit lite orolig när hon skulle somna bara och vaknat till en gång o fått välling. Men annars hade det gått fint (det var första gången hon sov borta!)

Efter vi hämtat henne o Malte åkte vi hem o fixade lite och sen åkte vi till pappa och Elisabeth. Molly har varit där i helgen (åkte i fredags) så vi skulle hämta henne o så ville pappa o E att vi skulle komma o äta med.
Det är alltid så mysigt o träffas :love:
Elisabeth hade gjort en jättegod köttgryta med mango och banan i bla, ja verkligen kanongod o annorlunda. O till det var det potatis och sallad.
Sen pratade vi och hade trevligt. Efter ett tag åt vi glass, persikor och chokladsås. Oxå jättegott!
Framåt kvällen var det dags att åka hem och efter bara några minuter sov tre små barn i baksätet, hihi.

Ja, så helgen har varit så mysig o bara svischat förbi.

Och i dag är det ju Alla hjärtans dag så en kram till er alla som jag älskar, hoppas Er dag blir mysig och full av kärlek!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela