Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

En utmaning!

Publicerad 2011-01-23 12:06:35 i Allmänt,

Hittade en utmaning inne hos Hanna, så den tänkte jag ta o göra.
Den går ut på att skriva ner 5 sanningar om mig. Så här kommer den ;)

  • Jag har alltid "tanttofflor" på mig hemma (varma tofflor m sula, hehe)
  • Jag blir tokirriterad när någon läser/tittar över axeln på mig när jag sitter vid datorn!
  • Jag har gjort en Gastric bypassoperation den 14/12-10
  • Jag saknar Halmstad ibland o då smygmöblerar jag min gamla lägenhet (på "Repis") i huvudet
  • Jag har så mkt fantasi o drömmar att det skulle ta en hel livstid o lite till att förverkliga dom

 

Kommentarer

Postat av: jasas

Publicerad 2011-01-23 13:22:15

Tofflor är det måste! Kan inte gå hemma utan. Känns helt wirdo nu. Tack för du gjorde den :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-01-24 18:26:51

Ja, tofflorna e d första som åker på när jag varit ute lr så, så gött!

D var en kul utmaning ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela