Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Gäsp

Publicerad 2011-01-26 09:18:37 i Allmänt,

Gäsp...e så himla TRÖTT! Fattar inte det, tycker jag sovit gott i natt, men men. Vaknade med jordens skallabank m, så nä inte helt roligt faktiskt. Men får väl ta en treo o se om d vill ge sig. Ska jobba i kväll så jag hoppas d vill försvinna för det finns ju roligare saker än att jobba med huvudvärk :(
Men jag har märkt att jag nog biter ihop tänderna så in i på nätterna för ibland när jag vaknar på natten biter jag ihop HÅRT o det värker i käkarna. Så det i kombination m min alltmer dåliga syn gör väl sitt till huvudvärken skulle jag tro.
Hur som, i dag får lösningen heta Treo.

Ja, i kväll ska jag då jobba. 16-21 ska jag dra in lite pengar. O i mon jobbar jag 7-13. Skönt o komma i väg o jobba.

Det ser ut att kunna bli en fin dag i dag. Solen börjar titta fram, så om huvudvärken ger sig får d kanske bli en promenix i solen m barn o hund. Thelma myser fortfarande runt i nattlinne o ska göra d hela dagen säger hon, men d får vi väl se :)

Nähä, treon väntar...
Ha en FIN dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela