Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Ledig dag

Publicerad 2011-01-21 09:30:57 i Allmänt,

I dag är jag ledig, o småknoddarna likaså. (Jobbar inte förrens på onsdag o jag längtar redan)
Så här städas lite o sen när Stefan kommer hem ska vi åka en tur till Vetlanda o storhandla.
(Kändes som ALLT tog slut samtidigt, så nu behövs förråden fyllas på)

Vinga ska vara hos mormor o mysa under tiden. Så det blir bara jag, Stefan o Thelma. Ska bli så mysigt. Minns inte när vi gjorde ngt själva med bara Thelma. (Molly åker till Staffan i dag) Thelma är ju sån som ÄLSKAR o handla med så för henne blir det nog värsta utflykten :D
Älskade lilla Thelma! Hon är så himla tacksam när hon får lite egentid med nån av oss o blev så glad när hon fick höra att vi skulle åka själva med henne. Vinga är ju supermysig o dom har verkligen jättekul i hop
(mellan syskonkiven)
Men Vinga ÄR en ganska krävande lillasyster i mellanåt. O pockar på uppmärksamhet mest hela tiden o får hon inte det så blir hon ARG! Skriker o trilskas tills hon inser att hon får ge upp, men det kan ta sin stund. Så Thelma får ofta stå åt sidan. Så åhhh va mysigt det blir för T att mysa m oss själv. O mamma har inte direkt haft Vinga själv heller, brukar oftast ha båda små om vi ska göra ngt. Så det blir så mysigt för dom två o gosa o mysa själva. Vinga skulle äta hos mamma o så skulle dom gå o handla lite.

Nähä, nu ska golven få sig en omgång här!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela