Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Loppis = KÄRLEK!

Publicerad 2011-01-06 19:24:54 i Allmänt,

Åh jag älskar loppisar. O särskilt möbler o inredning från 50 och 60-talet. O till viss del 70-talet med :love:
Nån gång ska jag inreda helt i denna stil (ja, till viss del vill säga)
Titta tex denna underbara soffa jag hitta på blocket!
Eller dom här fåtöljerna! Tänk om dom varit i samma färgskala - underbart!
Åh, här hittade jag ännu mer underbara soffor :)
Man blir ju helt sjuk när man kollar runt! Drömmen e ju såklart en alldeles egen STRING - hylla :love:
Tänk så härligt!

Som denna underbaringen som har tidningshylla oxå!

eller denna!

Har faktiskt en stringtelefonhylla efter min mormor, men den passar inte riktigt in här ännu tyvärr...men snart så :)
Sen e det ju så härligt o åka på loppis o hitta fynd som man kan fräscha upp med lite färg, lr tyg lr tapet tex. Jag älskar ju färger o en dröm som jag "ska" förverkliga i vår/sommar är rosa köksluckor! Riktigt härligt blanka ROSA luckor - ahhhhh så underbart! O då ska jag hitta nån bra möbel t köket m som även den ska få gå i rosa. Bordet tänkte jag ta o måla vitt m rosa bordsskiva o så rosa o vita stolar t det med svarta dynor. Grrr kommer bli grymt fint!
Nä, fy nu får jag sluta titta på blocket o tradera, annars blir man helt tokig ju, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela