Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Magsjukan härjar i vårt hus nu :(

Publicerad 2011-01-11 20:36:34 i Allmänt,

Ja, men då säger vi väl välkommen - jäkla magsjuka!!! Bläää...
Började med Vinga i går o så nu har även Thelma drabbas av denna äckliga sjukdom :(
Så nu är det väl bara o vänta o se om man själv blir drabbad...o hur man påverkas nu efter op o så. Har väl iofs börjat kunnat äta någorlunda mkt, men klart samma näring som innan op får man ju inte i sig. Det jag bävar lite för är att jag inte kan kräkas längre...känns inte som en bra kombo ihop m magsjuka. Men men, man ska ju inte måla fan på väggen. Jag kanske inte ens får det.
O får jag det så får jag det, då är det bara att gilla läget ju.
Men urk - magsjuka är nog bland d värsta jag vet! Hu!

Skulle haft Melker här en stund i morgon (mamma hade ett ärende t vxö) men jag ringde henne o sa till att hon fick klara sig utan hundvakt tyvärr. Jag vill INTE att mamma ska få magsjuka igen! Hon har haft det i två vändor på kort tid o blir väldigt dålig och sjuk när hon får det. Självklart blev hon tacksam att jag ringde o förvarnade henne. Så lilla Melker får vara hemma i mon. Men hellre d än o riskera att bli sjuk ju.

Usch nu sitter jag o inbillar mig att jag har ont i magen...
E nog bäst att sluta skriva om det, annars blir man väl inbillningssjuk...hehe...

Hoppas allt e bra med Er där ute i världen!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela