Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Soffa

Publicerad 2011-01-30 13:58:31 i Allmänt,

Rensar o slänger ut en hel del på tradera nu. Mest kläder som barnen växt ur, eller jag ;) Skönt o få bort det istället för att d ska ligga o ta en massa plats till ingen nytta.
Problemet som dock uppstår när jag rensar o fixar är att jag får så himla många ideér! O nu har jag snöat in på retromöbler o inredning som ni vet. Ja, jag har väl iofs egentligen alltid älskat den stilen, men det är inte alltid man känner efter vad man VILL utan mer går på vad man BÖR.
Hur som. Vi måste verkligen ha en ny soffa. Eller soffOR snarare! O nu vet jag precis VAD jag vill ha med. Men måste jag komma på det när jag inte har några pengar :(
Men om nån där ute har, lr vet nån som har, en soffa eller soffgrupp i 60-70- eller 80-tals stil som personen i fråga vill bli av m så tänk gärna på lilla mig ;) Vill helst ha minst en trea o tvåa. Älskar mörkbrunt eller dom där underbart gosiga blommiga varianterna som man själv är uppväxt med. Men gillar att blanda stilar m, så kräsen e jag inte
(så mkt i allafall, hehe)

Nähä, åter till traderaannonserna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela