Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Egentid med lilla T

Publicerad 2011-07-23 16:54:11 i Allmänt,

Ibland är det så mysigt att bara vara med ETT av barnen, alldeles egen tid när man kan lyssna till 100% och mysa av varandras tid o sällskap. Ibland blir det lite dåligt med det, men man försöker ta sig tid ändå. Både jag och barnen behöver det. Man behöver få bara vara tillsammans.
En sån stund kan betyda så mkt!
Härom dagen passade Thelma och jag på att ha lite egentid med en promenad/cykeltur. Hur mysigt som helst, och hon var sååå LYCKLIG :D

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2011-07-23 17:30:21

Sååå mysigt! <3

Du ser ut som en kändis, Sandra! :D Typ som Sandra Bullock eller någon.. snygging!

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-07-23 19:15:15

Haha, ja då är Stefan paparazzi för han smygtog dessa kort från vardagsrummet :) Hihi, du e för söt gumman. Tack!



Men det var absolut mysigt;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela