Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Midsommarafton

Publicerad 2011-06-22 13:53:15 i Allmänt,

Två dagar kvar till midsommarafton :D

Vi har som tradition att fira med min kusin Benny och hans familj.
Vi har gjort det i tre eller fyra år nu. Och vi brukar alltid ha så himla mysigt o kul ihop.
Så i dag ringde Benny o vi bestämde att vi ska komma till dom runt tre-fyra på midsommarafton
(kör vartannat år hos varandra så i år ska VI vara hos DOM)

Jag längtar verkligen, ska bli så roligt o träffas! Vi kommer så bra överens allihopa. Både Benny och hans fru Maud är så lätta o enkla att umgås med. O deras barn är jättegoa. Thelma och deras yngsta, Thelise, är lika gamla så dom leker bra. O Molly o deras Moa är lika gamla, fast Molly ska inte fira m oss i år.
Hur som så ska det bli skitkul! :D

Vad ska ni hitta på i Midsommar? Har ni några speciella traditioner ni "alltid" gör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela