Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Pappakväll

Publicerad 2011-06-10 18:27:33 i Allmänt,

Nu har Stefan gått på "pappakväll" på dagis. Dom skulle käka lite o dricka lite o så. Skitkul initiativ tycker jag allt ;) Dom hade "mammakväll" för några veckor sedan men då kunde jag tyvärr inte gå för d var på Thelmas födelsedag.
Men jag tycker det är kul att dom drar ihop sånna saker, så man lär känna varandra på ett annat sätt än "bara" som föräldrar.
Synd att vädret är lite trist, men dom får säkert kul ändå.

Själv sitter jag här o väntar på efterrätt :D
Molly har nämligen fixat maten här i dag. Jag fick det i morsdagspresent, att hon skulle göra trerättersmiddag i dag. Så himla gulligt!
Till förrätt blev det små ölkorvar, oliver och fetaost på tandpetare. Var jättegott verkligen!
Till varmrätt blev det korv o pommes o majs till det. Det var gott o hon hade fixat allt själv!
O nu blir det snart chokladpudding med grädde. Mums!

Oj, nu ska vi äta det. Höres! Kram

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2011-06-10 18:52:51

Vilken tjej du har!!

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-06-10 22:53:34

Ja, hon är helt fantastisk lilla gumman :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela