Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Snart slut på helgen

Publicerad 2011-03-20 20:33:28 i Allmänt,

Helgens sista dag då...
Dagen har varit mysig. Började med mysfrukost
(som ni kanske vet är vi riktiga frukostmänniskor o äääälskar långa frukostar på helgerna ;) )

O sen vid elva kom Rickard, Catta, Elinda, Elias o Edvin på lite fika. Eller ja, fikat hade dom med sig faktiskt. Rickard hade bakat en supergod kladdkaka o så var det glass o grädde till. Riktigt smarrigt :D
Det var jättemysigt att äntligen träffa dom alla. Annars är det mest Catta jag träffar
(iom att hon är en av dagisfröknarna på "vårat" dagis)
Sen träffar man Elinda nån gång i veckan när Molly o hon "är". (Viktigt att man inte säger leker ;) )
Hur som, vi fikade, pratade lite o hade det allmänt mysigt här på förmiddagen.

När dom hade gått plockade vi iordning lite o sen var Vinga jättetrött så vi passade på att ta en promenad så hon kunde sova i vagnen. Solen sken och det var riktigt varmt så det var riktigt skönt o komma ut lite.
Blev ingen rask promenad dock för Thelma blev klart lite trött i benen, så vi tog en lite kortare myspromenad bara.

Väl hemma gjorde jag tacogratäng o till det tog Stefan o jag ett glas rött. Hur gott som helst.

Sen har vi bara myst här hemma hela kvällen. Skönt med lugna helger med.
Nähä, nu ska jag hoppa in i duschen o sen ska vi kika på nån film tror jag.
Ha en fortsatt bra söndag :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela