Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Gäsp och Teletubbies

Publicerad 2011-05-11 06:41:02 i Allmänt,

Gäsp...
Lite trött än så länge. Vinga vaknade i gårkväll/natt o hade svårt att somna om. Hon låg mellan oss o jag känner att jag nog inte sovit så där jättebra. Hon har snurrat, snott min kudde o sparkat mig i huvet både en o två ggr. När Stefan gick upp vid strax innan halv sex så vaknade hon. O det gick inte o få henne att somna om...så nu sitter jag här o gäspar lite till bakgrundsljudet av Teletubbies, Vingas favvo just nu


Men men, bara man får vakna lite till så blir det nog bra. Inte så att jag tycker synd om mig själv precis. Men visst när man inte "behöver" gå upp så pass tidigt så sover jag ju gärna nån eller ett par timmar till det erkänner jag ;)

Men nu är vi uppe, solen strålar o dagen verkar bli fin, så: GOD MORGON!

Kommentarer

Postat av: Jasas

Publicerad 2011-05-11 10:30:10

Haha, så sjuk jag känner mig.. fnissade till då jag såg Vinga sparka på ditt lilla huvud.. kan bara tänka mig hur gott HON sovit medan du inte gjorde det! Barnen dom barnen..

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-05-11 14:39:22

Hihi, ja men så här i efterhand är det lite charmigt :) Har svårt o bli arg för sånt, tänk vad man kommer sakna det en dag...Underbara barn, va tråkigt det skulle vara utan dem...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela