Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Underbart jobb o så ny serie på TV

Publicerad 2011-09-21 19:05:24 i Allmänt,

Mmmm...det blir inte så många ord nerkluddade här just för tillfället. Jobbar på en förskola här nu i två veckor. Supermysigt! Men det gör att jag glömmer bort datorn lite, hinner lixom inte med. Skönt d ;)
Hur som. Är på en förskola här som sagt. En avd m femåringar. Jättegoa ungar såklart. Älskar o gå o jobba m dessa spontana, glada, mysiga barn :love:
Att jobba på förkola måste vara ett av de bästa jobb man kan ha! Få vara ute i massor o omges av fantastiska barn hela dagarna. Underbart!
Nu har Stefan tänt en brasa så här knastrar o sprakar det så där hemtrevligt mysigt.
Ska hoppa in i duschen nu o sen blir det lite slappande i soffan resten av kvällen tror jag. Börjar visst nån serie i dag:

"21:00 - 22:00 BRON Svensk-dansk dramaserie från 2011. Del 1 av 10. En kvinna hittas mördad mitt på Öresundsbron - precis på gränsen mellan Sverige och Danmark. Saga Norén från Länskrim Malmö och Martin Rohde från Köpenhamnspolisen blir kallade till platsen. Det som till en början ser ut att vara ett mord visar sig vara två. Överkroppen kommer från en känd svensk politiker och underkroppen från en dansk prostituerad." Kanske kan vara nått? Kan ju alltid kika i allafall. Men jag e typ världs sämst på att följa serier så egentligen borde jag inte...haha, missar typ alltid o framförallt sista avsnittet :) Minns fortfarande en serie jag o Staffan (Mollys pappa) följde typ 1997 eller 1998. Den var skitbra o vi följde den slaviskt. Så i sista avsnittet skulle man få reda på om den man trodde var mördaren verkligen var det. O vad händer dåååå? Jo, vi missar det!!! Grämer mig över detta än i dag - o det retliga är att jag minns inte vad serien hette heller så jag kan ju inte ta reda på slutet, haha. Jaja, men hur som så ska jag kika på "Bron" i kväll så får vi se om det är ngt att ha.


Ha en underbar onsdagskväll alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela