Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Liten börjar bli stor :)

Publicerad 2012-08-16 21:17:02 i Allmänt,

Ja jisses på söndag fyller vårt minsta lilla troll 3 år!!! Tiden går fööör fort. Men charmig o gullig o skitjobbig är hon vår lilla Vinga. Precis som det ska vara när man är tre år och vill kunna allt själv :)

Fick förfrågan om vad hon önskar sig så här kommer en liten blandad önskelista (Behöver självklart inte vara EXAKT den sorten lr det märket)

Microvågsugn                   Lego (önskar sig eget då hon snor storasyrrans hela tiden ;)

Väldigt kul att leka "Laga mat lekar" just nu

Likaså städlekar e kul!

Ja, det finns ju hur mkt som helst hon skulle vilja ha :) O hon blir ju glad för allt!

Just nu är det mkt lekande på rummet så sånt hon kan sitta o pyssla med är ju kul. Hon älskar Pussel. Skulle säkert gilla sånna där pärlplattor med större pärlor som finns. Vi är ju rätt pyssliga här hemma så sånt funkar alltid.

Favoritfigurerna just nu är: Smurfarna, SvampBob Fyrkant, Hello Kitty och prinsessor av alla de slag!

Vi kommer handla de sista presenterna på lördag, men hon kommer få ett dockhus o möbler o dockor till det oxå. Blir nog uppskattat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela