Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Semestern är slut men snart väntar turkiet

Publicerad 2012-08-06 11:00:51 i Allmänt,

Jaha semestern är slut för denna gången. I em börjar jag jobba igen. Känns inte särskilt tråkigt. Helt ok faktiskt. OM jag bara inte hade sjukt ont i nacken. Vaknade med nån form av nackspärr i går o det har inte gett sig. Har väl legat illa lr nått, men men d ska nog gå det med.
I dag är det 36 dagar kvar tills jag o Stefan åker till Turkiet! <3 Så jäkla härligt det ska bli! Känns lite overkligt fortfarande. Bara han o jag i en hel vecka, m sol, bad, god mat, god dricka o framförallt TID! Tid att umgås, prata, o vara så där flamsiga som vi faktiskt var när vi träffades :)

Nä, det ska inte alls bli tråkigt - inte alls, hihi <3

Så med det i bakhuvudet känns det ännu mer ok att börja jobba igen.

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-08-06 11:09:24

kikar in :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela