Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Mr & Mrs Vestman

Publicerad 2012-05-24 22:54:10 i Allmänt,

Japp, i lördags (2012-05-19) smällde det! Vi blev man och hustru <3 Så nu är vi familjen Vestman (min mammas flicknamn som vi valde att ta av olka anledningar o vi är mkt nöjda över valet!)
Lördagen VAR verkligen den bästa dagen i mitt liv! Jag kommer för alltid minnas den med kärlek, glädje och värme! Att se alla dessa underbara människor som var där för VÅRAN skull - inget slår det! Älskade NI <3

Stefan var så underbart fin, jag blev om möjligt ännu mer kär i honom när han stod där o väntade på mig i kyrkan. O ingången var väldigt vacker om jag får säga det själv! Inte alla som har en präst som spelar Metallicas "Nothing else matters" på elgitarr, men det hade vi :) Sen kom orgeln in o då var inte tårarana långt borta - det var så vackert!


Fina älskade Molly sjöng Hallelujha, den svenska arianten. Det var jättefint o hon var så duktig lilla gumman. Goa brorsdottern Elinda spelade piano o även hon var duktig <3


Stefans faster o kusin sjöng Kents låt "Utan dina andetag" o det var jättevackert - TACK <3 (har tyvärr ingen bild av detta.

Nähä, klockan e mkt, jag ska upp tidigt i mon så det får bli fortsättning av detta inlägg en annan dag, kanske i morgon ;)
Slänger in några bilder, men fler kommer! Kram på er o Godnatt

Löftena <3


Herr o fru Vestman - nu är vi GIFTA!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela