Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Nämen, titta vem som klottrar HÄR!!!

Publicerad 2012-05-03 14:28:24 i Allmänt,

Jomen visst ni ser rätt! Jag är här o bloggar! Otroligt men sant. Kanske dröjer det huuuur länge som helst till nästa gång, kanske inte. Det vet man inte. Har haft så fullt upp med livet.

Som många av er vet börjar bröllopsklockorna ringa här om några veckor <3 Fantastiskt, underbart o skitläskigt! Men att få gifta sig med den man är tokkär i - det måste vara en så enorm gåva?
Synd att Stefans föräldrar går miste om denna dag. Dom borde vara med och dela sin sons glädje, men det är ett val vi inte kan göra åt dom. Vill dom leva ett liv utan honom o inbilla sig att det är alla andras fel utom deras så varsågod! Däremot tycker jag det är sorgligt, både för dom men framförallt för Stefan. Men e man så jävla ego så man bara ser till sig själv i alla lägen så får det vara så! Så till BITTE och MICKE: Er son gifter sig - ni missar det, är det värt det? Är ert ego viktigare än det?
Jaja, skit i det nu. Detta skulle inte handla om dom (går bara igång på alla cylindrar när jag ens tänker på dom! Grrrr...)

Egentligen vet jag inte alls vad detta inlägg ska handla om, blev bara lite sugen på att klottra ner lite.

I dag vabar jag några timmar. Jobbar em, så jag sticker till jobbet när Stefan kommer hem. Thelma e dålig i sin astma så dagis är inte att tänka på.
Dock svårt att hålla henne inne i detta underbara väder, så hon får vara ute lite grann ändå.

Nähä, vet inte vad jag ska skriva om nu. I huvet snurrar det mest bröllopstankar, men jag vet inte om dom e så roliga för er att läsa om?
Så kram kram, hörs snart igen?

Kommentarer

Postat av: Mia fd åsedabo;)

Publicerad 2012-05-06 16:30:26

Hej Sandra å Stefan... Ville bara säga att ÄNTLIGEN händer det, ja att ni ska gifta er.. Såg dig Sandra utanför Ica å du är så otroligt vacker.. Å Stefan hihi.. Han verkade lite nervös.. Å du.. Visst är det tråkigt med anhöriga som inte kan svälja sin stolthet, om så bara för EN dag.. Men kom ihåg, det är DOM som har problem inte NI.. Å kom ihåg att verkligen njuta av eran stora dag, för det är bi verkligen värda.. Stor kram på er alla // Mia ( i de blåa huset på Brunnsgatan)

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-05-24 20:44:02

TACK! Snälla snälla Mia!!! Snälla o väl tänkvärda ord <3 KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela