Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Bläddrar mig igenom natten med en dos av livet - i dess äkthet!

Publicerad 2012-11-11 23:38:11 i Allmänt,

(Lånad bild från adlibris.com)
Godnatt alla fina! Nu hoppar jag i säng o läser lite. Boken man kan läsa om och om igen!
Den berör! Hur många gånger man än läser den så berör den på så olika sätt beroende på hur man kände från början. Älskar den, den är så jäkla rakt på - så genomäkta och livfull!
 
Så godnatt på er äkta människor med äkta liv - puss

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-11-12 22:36:12

Haha men mia är ju så klockren hela hon! ;)

Svar: Ja visst är hon! En helt fantastisk människa som kan vända tragik till komik :)
Sandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela