Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

En vanlig torsdag på en speciell dag

Publicerad 2012-11-15 08:13:54 i Allmänt,

Hej och godmorgon!
Här är en ruggig, regnig novembermorgon. Men tjejerna vill busa av sig på dagis så det är bara att ge sig ut ;) Härligt att dom gillar sitt dagis så då får man uppskatta det istället för att snegla ut o bli avskräckt av vädret.
Och dom var lediga i går så dom behöver nog få leka av sig med lite kompisar. (Kan ju vara kul o leka med varandra, men lite paus från varann skadar inte det heller)
 
 
 
Vad jag ska dona med i dag vet jag inte riktigt ännu. Söka jobb kanske...frågan är väl mest VAD man ska söka när man typ sökt allt man kan. Suck så trött jag är på det. Hade gärna hittat nått, men att söka söka o söka är inte min grej. Jag är lite inne på: Been there, done that...
Men det är ju skitsamma, man måste ju. Fast att ringa runt till företag känns så där iom att det är varsel hit o dit. Jaja, det löser sig sa han som sket i vasken ;)
Drömmen hade varit att plugga, men det skiter sig för jag får inget studielån mer. Blä o urk!
Ja, ja nu låter jag gnällig o tråkig. Det är jag inte. Jag bara svammlar på lite funderingar.
 
Tror jag ska ta tag i "Magin" i dag förresten. Har hållt i boken tusen ggr men aldrig hittat rätt tillfälle att starta. För er som inte vet handlar den om att omvända sina tankar till positivt tänkande och på så sätt uppnå sitt drömliv (kort förklarat)
Japp, så får det nog bli...
 
Hoppas Ni får en härlig dag! Ta vara på den, för just denna dag kommer inte igen! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela