Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Jag har inte glömt bort er, jag har bara levt lite ;)

Publicerad 2012-11-19 11:49:28 i Allmänt,

Har varit lite dåligt med uppdatering här i några dagar! Fy skäms på mig! Men men, nu är jag här. Har haft fullt upp med livet dessa dagar när klottrandet pausat här.
Helgen som gått har varit så supermysig. Varför? Jo för vi har inte haft en massa måsten. Vi har gjort det vi velat helt enkelt. Eller ja, velat o velat, vi har sortrat en hel massa kläder, sklängt o rensat ur. Inte skitkul, men ack så gutt när det är klart! En säck som kaserades helt, tre säckar att skänka o en hel massa annat. Japp, så nu är det äntligen klart!
Spännande va? ;)
I går kväll/em var vi på mys hos bror med familj! Nybakta scones o te, sååå gott o mysigt. Det var kul att äntligen ses, det blir alldeles för sällan. 
Jaha, vad annars? Nja, inte så mkt. I em är det föräldraplikt som gäller på dagis. (Har föräldrakooperativt o där betalar man med sin tid i form av att jobba lite dvs "föräldraplikt")
Men det blir bara från ca kl 15 till 17.15 för Vingas röst är inte kul så jag är lite tveksam på om den håller. Hon kraxar o låter. Men har inte ont  halsen o ajg har tom lyst m ficklampa i halsen men kan inte se någon rodnad eller prickar eller något. Så det är säkert "bara" heshet. Men men, bäst att ta det säkra före det osäkra.
 
Ja ni, vad händer här annars i Vestmanska familjen? Inte jättemassor. Vi njuter av ett lugnt familjeliv utan en massa krav - gutt som attans! Har stunder av insikt o just nu njuter jag bara av att leva över huvudtaget! Livet behöver inte vara så konstgjort...men men, mer om det i ett annat inlägg!
Ha en fin fin dag mina underbaringar där ute ;)
Bjuder på en bild på två av de tre bästa jag gjort i mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela