Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Mannen har fått nytt jobb!

Publicerad 2012-11-14 21:18:15 i Allmänt,

Ja, men se där! IBLAND har faktiskt tom Vestmanska familjen liiiite flyt ;)
Som de flesta av Er vet blev jag av med jobbet sista september. Några veckor senare blev Stefan varslad. Kändes ju sådär kan man väl milt uttrycka det.
Ja, ja det var bara att bryta i hop o ösa på ändå. Det är ju lixom så livet funkar. Man kan inte deppa i hop hela tiden. Sen kan man iofs inte bita i hop för länge...
Hur lr hur. I går var Stefan på anställningsintervju. O i dag ringde dom o frågade om han kunde börja! :D
Så i dag har han avslutat sitt gamla jobb o börjat sitt nya jobb! Jag är så glad för honom, så skönt! Han behövde det verkligen på fler plan än bara det ekonomiska.
Puss hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela