Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Kommentarer

Postat av: Jasas

Publicerad 2010-11-09 00:07:55

Jättesöta! <3

Lycka till med intervjun!!!! Nu är det din tur, jag bara känner det! :) Vad är det för jobb? Kram

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-11-09 10:41:50

Tack vännen!

Ja, jag hoppas det ska gå bra. Det är på äldreboendet här. Hon ville först inte alls träffas o menade på att jag inte är intressant alls eftersom jag inte har körkort, men då mailade jag o då helt plötsligt var jag jätteintressant när hon sett mitt cv ;)

Ja, jag tycker det borde vara min tur nu. Även om det "bara" är på timmar. Ska på intervju på ett annat äldreboende nästa vecka med, oxå som timmis. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela