Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Utmanad...

Publicerad 2010-11-08 20:25:13 i Allmänt,

av världens finaste Hanna
  • 4 saker jag gjort idag;
    - Handlat presenter till Molly
    - Kramat min mamma
    - Pussats
    - Fångat snöflingor med tungan
  • 4 tv-program jag ser;
    - Pensionärsjävlar
    - Svenska Hollywoodfruar
    - Medium
    - 3rd rock from the sun
  • 4 saker jag längtar efter;
    - En hemlis
    - Ett jobb
    - En gul labradorhane
    - Tills vi kan renovera huset mer grundligt
  • 4 Personer jag utmanar;
    - Nina
    - Jenny
    - Sara.W
    - Rikku

Kommentarer

Postat av: Martine

Publicerad 2010-11-08 21:13:00

...ok o.o xD haha ;p

Postat av: Jasas

Publicerad 2010-11-09 00:05:37

Nämen tack för komplimangen :D

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-11-09 10:46:19

Men du ÄR världens finaste Hanna jue ;) Blir så glad av att läsa om er o ert liv, så du glädjer mig varje dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela