Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Älskade lördag

Publicerad 2011-02-26 10:33:52 i Allmänt,

Lördag! Dessa härliga underbara dagar som andas lugn, värme, kärlek och trygghet.
Jag älskar lördagar - Hakuna matata :)
I dag saknas dock älsklingen, han jobbar över. Dom har massor o göra så dom har beordrad övertid mellan 6-14 i dag, men det gör inget. Det är ju kanonbra att dom har o göra o så blir det ju lite extra klirr i kassan med ;)
Förresten har jag sagt att Stefan har fått fast jobb? Om inte så får ni veta det nu - han fick fast jobb! Så jäkla gutt, känns som en stor sten släppte av lättnad!

När Stefan kommer hem ska vi på kalas. Syrrans näst yngsta, Claes, fyller 13 år! Jisses, tycker det var i går jag var o såg han på BB (världens sötaste lilla unge med världens kalufs på huvudet :love: ) Men det är väl bara att inse att tiden går fort - för fort...
Hur som så fyller han tonåring nu, eller ja egentligen på torsdag men kalaset blir i dag.

Kvällen blir en myskväll framför tvn.
Ska bli så skönt o bara softa o gosa ner sig i soffan med nån bra film o tända ljus o gosiga filtar.
Kanske nått gott o äta med o ett glas vin, ja då blir livet finemang ;)
Ska nog ta o gå bort till systemet o köpa några öl till Stefan med som överraskning tror jag. Det kan han behöva efter en jobbelördag.

Ha nu en underbar lördag mina vänner som jag känner och som jag ännu inte lärt känna

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2011-02-26 11:53:42

Tack detsamma :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-02-26 12:42:05

:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela