Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Julen närmar sig!

Publicerad 2007-11-27 14:49:34 i Allmänt,

image2Så äntligen börjar det närma sig jul! Årets mysigaste tid utan tvekan. Mycket att styra med innan dock. Julklappar, julgodis, julmat o julpynt. Bara mysigt!
Det enda negativa med julen är att man inte hinner med som man skulle vilja;) Och att många stressar förbi denna tid o glömmer bort lugnet.
Hur som, vi har svårt att stressa. E väl typerna som tar d lugnt, stressar lite på slutet o sen ändå kommer i tid. För det anser jag vara viktigt. Avskyr själv folk som inte passar tider. Hör till hyfs;) Det enda jag kan reta mig på på julen, d o stimmande! Julen ska vara lugn!!!

Nästa helg ska vi in o julhandla lite jag o Stefan. Härligt. Barnfri shopping;) Myyyys! Lillskruttan ska till mormor o bli bortskämd kan jag tro.
Men vad ska man ge alla??? Hmmm.... Ja, ja d löser sig som vanligt!

Innan jul fyller älsklingen år m (dålig tajming) Attans klurigt va man ska ge honom! Jag trooooor jag vet...

Hur som. Här hemma börjar lillsnuttan pigga på sig o ålar snabbt baklänges med resultatet att hon blir arg för hon vill framåt!
Hur som. Första tanden har kommit o ack så vass o söt!
Hej hej, nu ska matlagningen tas om hand! Ha d gott

Kommentarer

Postat av: Charming man

Publicerad 2007-11-27 14:51:49

Det är mysigt med jul fast kan bli lite väl mycket ibland.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela