Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Thelma växer o så mer bilder så klart!

Publicerad 2008-01-28 22:22:22 i Allmänt,

Helgen har gått o varit kantad m kalas o städning o sortering. Ja, en helt vanlig helg m andra ord. Här är allt ok o dagarna rullar på alldeles för fort.
Thelma kryper o går längs m bord o allt annat som hon kan komma åt att ställa sig mot. Lillan e snart inte så liten längre. Börjar hänga med så o nu kan man busa o jaga henne. Men INGET slår syrran Molly. Hon är helt klart bara BÄST enl Thelma.
Hur som, fyller på m lite bilder här igen;) Ha d gott!

       

Busungen Thelma som vanligt i busartagen;)



Ännu mer bus!



Man ska ju dela med sig av sitt smörgåsrån ju;)

              

Mamma o Thelmisen           Åker kundvagn för första gången

Kommentarer

Postat av: farfar

Publicerad 2008-02-10 08:58:44

kom snart o hälsa på så att jag får krama gullungen.saknar er.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela