Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

En måndag är slut

Publicerad 2008-10-21 00:47:58 i Allmänt,

Ännu en dag till ända då, lr hur säger vi vuxna?
Trött egentligen, men lite svårt att koppla av direkt efter jobbet ibland. Men får väl ta o gå o sova för känner jag mina barn rätt så får jag nog ta o traska upp v sju i mon. Iofs självvalt eftersom jag vill hinna träffa Molly lite m innan hon går till skolan nu när jag jobbar em.

Det har varit en bra dag i dag (som dom flesta dagar är) Tråkigt att inte träffa älsklingen bara:( Men desto mysigare på fredag o hela helgen dock! Vi hinner absolut inte tröttna på varann, vilket vi nog iofs ändå inte skulle göra:) Konstigt, vi har fasen lika kul ihop som när vi precis träffats med skillnaden att nu KÄNNER man varann - på riktigt.
Kan det vara farligt att vara tokkär fortfarande? *tröttfunderar* I så fall lever jag farligt.
Måste bara skriva om min älskling, blir d för pluttigt lr verkar skrytigt så finns d såklart en massa andra roliga sidor på nätet där ni hellre kan kika;) Hi hi

Tre saker med älsklingen som gör honom så speciell:
*Hans grymt sjuka humor!
*Hans underbart härliga ärlighet (det han säger menar han)
*Han är VÄRLDENS snällaste!!!
Sen finns det ju klart 1000 saker till att skriva, men vissa delar får man ju censurera med tanke på läsarna;)

Tack för att du finns Stefan! Du är underbar, fin, fantastisk och totalt komplett! Finare kille finns inte!
Jag älskar Dig!!!

Godnatt alla där ute, nu ska jag mysa ner i sängen o sniffa på sovande älsklingen, kanske väcka för en puss m;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela