Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Tidsfördriv

Publicerad 2009-04-06 09:32:52 i Allmänt,

Hittade en lista hos Hanna

Vad blir ditt namn baklänges:
ardnaS
Har du gjort en snö ängel i år:
Nä, det blev det inte
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus:
Några dagar när jag fått barn
Platt eller lockigt hår:
Oftast platt tack vare platttången, men lockigt om det får självtorka
Vad gör du när det regnar:
Jag gör nog vad jag gör, alltså kör på som vanligt o hoppas att man slipper gå ut. (om det inte är ett riktigt "sommarregn" för då går jag gärna ut!)
Har en dröm gått i uppfyllelse:
Ja

Vad har du för startsida på internet:
google
Vem ringde du senast:
Barnavdelningen på Växjö lasarett
Tycker du att sengångare är söta:
O, ja!
Har du haft vattkoppor:
Hua, ja det hade jag när jag var 14 år.
Har du någon gång testat karate:
Nä, men jag har fäktats;)
Vilken mobilsingnal har du:
Alfons åberg lr Dallas tror jag?
Minimorötter eller pommes frites:
Pommes (men gillar det inte så mkt, men avskyr morötter så)
Första sporten du gick på:
Balett (räknas det som sport?)
Vad längtar du mest till just nu:
Att finanskrisen vänder radikalt!
Vilken tv-serie är bäst:
Law and order
Kan du gå ner i spagat:
Inte längre, kunde som liten/yngre
Höga eller låga strumpor:
Ehh...LÅGA så klart!
Har du varit kär i en kändis:
Nä, jag tror inte det. Eller kanske nån när jag var liten?
Läser du på baksidan av mjölkpaketen:
Ja, oftast
Röd, grön, blå eller gul mjölk:
Vit mjölk ur grön/vit förpackning tack!
Vad har du för färg på ditt påslakan:
Grönt i olika nyanser, randigt
Vad ska du döpa dina barn till:
Bebben i magen? Svårt, vi får se om d blir en Alfons, Dexter, Devin, Vanna, Junia eller vad det blir - namnen är många. Det enda jag VET är att det inte kommer vara för likt Molly eller Thelma för sånt e bara urfånigt o fult!
Sol eller snö:
Sol helt klart!
Bikini eller baddräkt:
Baddräkt.
Snyggaste läraren:
Finns sånna?
Är du mörkrädd:
Ibland, men det har sina förklaringar som jag inte vill gå in på här dock.
Riktig gran eller plastgran:
Riktig såklart! Annars e det ju inte riktig jul!
Tänt eller släckt när du ska sova:
Släckt!
Godaste drickan till frukosten?
Mjölk eller juice
Senaste lästa bok:
Skam av Karin Alvtegen
Vem kramade du senast:
Molly
Vill du bli president?:
Nä, aldrig never never!
Har du spelat kille i en teater:
Nope
Duscha eller bada:
Helst bada men nu har vi inget badkar tyvärr:( Men badar gärna i poolen på sommaren
Kan du ditt mobilnr utantill:
O, ja
Har du gråtit i skolan någongång:
Absolut, när jag haft för mkt runt omkring
Hur tar du dig till skolan:
Jag gick, cyklade lr åkte bil m nån kompis
Har du någonsin sminkat dej som en punkare:
Ja, jag var det nån kort period så...
Sjunger du på toan:
Det händer nog
Vilken färg har din jacka:
Svart.
Är du höjdrädd:
Ja oftast, men jag kan tvinga mig om jag måste
Vilket land vill du åka till:
Älskar Grekland så jag får väl säga det
Vad var det senaste som fick dig att skratta:
Några bilder på facebook som var helt sinnessjuka!
Vad tänker du göra nu:
Städa o plocka lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela