Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Bjuder på magbild då;)

Publicerad 2009-08-16 15:59:55 i Allmänt,

I brist på att orka annat (fast jag tvingade ut mig o familjen på en skogspromenad över stock o sten innan, i 1½ timme) så tänkte jag lägga ut en magbild med hopp om att det blir den sista innan bebisen kommer:)
Så här bjuder jag på en trött o sliten Sandra i v 40;)
I brist på att orka annat (fast jag tvingade ut mig o familjen på en skogspromenad över stock o sten innan, i 1½ timme dock) så tänkte jag lägga ut en magbild med hopp om att det blir den sista innan bebisen kommer:)  Så här bjuder jag på en trött o sliten Sandra;)

Kommentarer

Postat av: JASAS.se

Publicerad 2009-08-16 20:18:54

Nämen Sandra, den är ju stor som en badboll :O Herreguuud! Jag förstår (och har förstått innan också, ju) att det är tungt.



Kan h*n inte titta ut snart?



Är det sant att jag håller ett barn i min famn

och ser mig själv i dess blick,

att fjärdarna gnistra och jorden är varm

och himmelen utan en prick?

Vad är det för tid, vad är det för år,

vem är jag, vad bär jag för namn?

Du skrattande knyte med solblekt hår,

hur fick jag dig i min famn?



Jag lever, jag lever! På jorden jag står.

Var har jag varit förut?

Jag väntade visst miljoner år

på denna enda minut.

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-08-16 21:15:22

Badboll, haha. Om den ändå var lika lätt;)



Vilken vacker dikt! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela