Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

O så ska jag till bm IGEN i dag då:(

Publicerad 2009-08-17 10:24:05 i Allmänt,

Ingen bebis i sikte här inte. O som det känns just nu så kommer den väl aldrig. Känns helt hopplöst det här:( Trött som f*n, pinvärkar dygnet runt i princip, får inte sova o en skallabank som heter duga.
Det är helt sanslöst hur långa dagarna kan kännas när man är gravid o har ont!
Egentligen vill jag knappt skriva något här för jag e så himla gnällig o trist. Men samtidigt är det skönt att gnälla av sig. Så bara strunta i mig om du inte orkar med min negativa energi. Då har jag fått skriva av mig lite iallafall;)

Hur som så ska jag till bm i dag vid 14.15 på koll. Min gulliga svägerska ska köra mig, något mysigt i det hela i allafall:)

Jag har inte särskilt stora förhoppningar om att något ska vara på G på riktigt nu så jag känner mest motstånd för o åka o kolla. Känner mig ändå bara besviken efteråt. O jag känner mig fånig o dum när jag ändå inte blir förstådd. Enda fördelen är att jag får en annan bm än jag brukar ha för min ordinarie har semester. Så kanske kanske får jag en snäll bm:) Om hon bara kunde säga att kroppen är mogen för igångsättning. Jag vet inte HUR glad jag skulle bli då. För just nu skiter jag i att det gör ont som f*n, jag vill INTE ha det så här längre!
Verkar som om läkare o så tror att man ska vara van för att det är mitt tredje barn, men med mina andra två hade jag INTE så här ju! Värkarna kom o så var det på riktigt på en gång.
 Äh, jobbiga jag nu:( Hur som, håll tummarna hårt snälla snälla!

Kommentarer

Postat av: JASAS.se

Publicerad 2009-08-17 14:13:49

Jag håller tummarna (i huvudet) hela tiden..



Som det kan skilja från grav. till grav, ändå.. Mio kom ju redan i vecka 37+4, och jag verkar verkligen haft tur, om man jämför smärtan osv.



Tycker synd om dig och det är bra att du gnäller ut dålig energi här inne!!!

Postat av: sara

Publicerad 2009-08-17 16:17:31

håller alla tummar i världen! o tänker på dig massor!!

kramar om

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela