Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Uppdatering i bilder

Publicerad 2009-12-17 18:14:25 i Allmänt,

Vårt liv går på. Tyvärr hinner jag inte sitta här så mkt som jag önskar, tre små barn tar sin lilla tid;) Underbart, men slitigt ibland. Tänker inte ljuga. Jisses va trött o sliten man känner sig ibland. Men dom e goa o mysiga ju m såklart!
Tänkte att jag tar o uppdaterar er här m lite bilder.


Snön har kommit hit:) Barnen busar för fullt i snön, så kul för dom! Molly e i pulkabacken just nu tom:) Men det är inte så kul när man trillar i snön tycker Thelma



I tisdags var vi på bvc. Vinga har dippat lite i vikt, men iom att amningen ändå funkar känns tillägg onödigt. Så nu har vi börjat introducera lite gröt. Hon gillar det och smaskar på för fullt;)

Hon blev lite kladdig på tröjan så sen fick hon sitta utan;)



I veckan har vi julpysslat lite. Några julgransprydnader, o så pepparkakor o marsipanfigurer;)

Vinga hjälpte oxå till;)


Thelma hade sin sista dag på dagis i dag. (hon börjar på föräldrakooperativet Familjelyckan efter nyår) Vi gav fröknarna varsin liten "påse" med hemmagjord marsinpanfigur, kola, o julgranshänge. O så en ros m personligt kort till var o en. Kändes sorgligt även om man känner att man gjort rätt val.

O i morgon börjar jullovet för Mollan. Jag ska gå till kyrkan på morgonen o lyssna när dom sjunger, mysigt!

Ha en fortsatt bra kväll. Själv fick jag ett knäppryck o ska måla vardagsrummet nu, hihi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela