Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Helgen!

Publicerad 2009-06-29 10:34:14 i Allmänt,

Helgen har varit underbar på alla sätt o vis! Underbart VARM, underbart GOD, underbart MYSIG, underbart HÄÄÄRLIG helt enkelt!
På fredagen var vi hos mamma på middag o fick hennes underbart goda spagetti o köttfärsås. O till efterrätt fick vi hallon o grädde. Vi lekte o hade så mysigt allihopa:)
Molly sov kvar hos mormor, hon tycker d e så mysigt!

På lördagen tog vi det lugnt här hemma. Badade, grillade o hade d mysigt:)





Middagen blev grillspett (korv till barnen) tzatziki, nypotatis o majsknyten - mums!

I går var vi m Catta o Rickard o barnen i Fagerhult o badade. (glömde så typiskt kameran) Jättevarmt (nästan FÖÖÖR varmt för mig). Thelma hon lekte m sina kusiner o sin morbror o var så nöjd;)
Ja, d var vår helg d. Lugn o skön o så mysig! Hoppas Ni oxå haft n bra helg!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-06-29 13:23:13

jag nästan dör här i värmen. men härligt att läsa att du mår bra på alla sätt o vis. göttigt värre! hehehe

ha det gott! kramar i massor!

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-06-29 14:00:23

Ja, jag söker skuggan d kan jag lova:) Men härligt ändå ju! Kram vännen

Postat av: Hanna (at) Jasas.se

Publicerad 2009-06-29 16:46:33

Gud vilken baoutapool! Härligt med härliga helger :D

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-06-29 19:27:40

Ja, den räcker;)12000 liter e den på. Vi köpte den förra sommaren. Så härligt o kunna bara slänga sig i poolen när man vill:)

Ja, visst är d härligt m härliga helger!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela