Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

I brist på annat att göra;)

Publicerad 2009-06-02 17:31:23 i Allmänt,

Vad vet du om din pojkvän?

Vad heter han: Stefan Andreasson
Vad har han för favorit färg: Svart gillar han nog mest, o rött lite m
Vad har han för ögonfärg: Blåa underbara ögon!
Klädstil: Bekväma kläder. Gärna jeans o skjorta
Har han färgat håret någon gång: Japp
Har han klippt sig någon gång: Ja, när vi träffades klippte han sig alltid själv
Har han piercat sig: Ja, uppe i örat
Har han tatuerat sig: Inte själv det var nån annan som gjorde på honom, men han har ritat sin tatuering själv som han har
Dricker han: Nån öl slinker väl ner då o då, men väldigt sällan dock
Röker han: Nä, inte nu när jag inte gör det. Men innan tog han nån av mig ibland
Snusar han: Ja, tyvärr:( Men han har gått från lös till portion i allafall
Vet du vad hans ex heter: Ja
Vad heter gatan han bor på: Det skriver jag inte här. Vi har ju samma adress.
Vad heter hans föräldrar: Britt-Marie (Bitte) heter hans mamma o Mikael hans pappa
Vad har han för mobil: OJ, nokia tror jag
Vad vill han bli när han blir stor: ekonomiskt oberoende
Har han någon/några systrar: ja en som han inte har nån kontakt med
Har han någon/några bröder: fyra småbröder
Vad är hans favoritmat: Allt? Han älskar korv stroganoff dock, men nästan allt är favvosar
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Det FÖRSTA han skulle göra är att bjuda mig på en weekend m hotell o massa mys, det sa han precis i morse:) Sen skulle vi nog fixa lite grejjer på huset. Nytt tak, måla o nytt kök.
Vad brukar han göra på sin fritid: dona vid datorn, kolla film, fixa på huset/trädgården, vara med mig o barnen
Vad har han för musiksmak: Typ slipknot, metallica o sånt. Men han lyssnar nog på det mesta ändå
Hur träffades ni: Vi pluggade ihop
Hur gamla var ni då: jag var 25 och han 23
Vilken klass gick ni i: vuxenutb
Vad påminner dig om honom: Dåliga skämt, haha. O hans parfym
Vad var det första du sa till honom: Halloj
Vad var det första han sa till dig: Hej
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Uppiggande sms om hur mkt vi tycker om varandra o så
Är han beroende av någon/något: snus, sin dator, sina barn o mig! O pussar o kramar!
Vad kallar du honom: Älskling eller hjärtat mest. Annars Stefan lr pappa när jag pratar m Thelma
Vad kallar han dig: Älskling, gumman, sällan Sandra, eller mamma när han pratar m Thelma
Idrottar han:
Vad har ni gemensamt: Massor av saker!
Hårfärg: Brun
Vad har han för sysselsättning: Tyvärr arbetssökande nu efter att företaget där han jobbade inte går så bra just nu:(
När fyller han år: 12:e december
Vilket år är han född: 1981.
Gillar du honom: Älskar älskar älskar honom! Han är kärlek personifierad! Han är ALLT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela