Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

En bra dag

Publicerad 2009-03-25 18:01:54 i Allmänt,

En solig fin dag har d varit här i småland i dag. Först lämnade jag Thelma på dagis.
                                                  
En glad dagistjej som e på väg till dagis. Lillfisen har fått för sig att hon numera ska ha ett nytt gosedjur med sig varje dag. I dag var d Isbjörnen som skulle med;) Tur hon har en mormor som är gosedjurstokig o öser över henne gosedjur så fort hon kommer åt, ha ha. Bra för då har Thelma lite att byta med;)

Promenaden till dagis var som vanligt mysig. Solig men lite kall i dag.


Efter lämning på dagis ringde Johanna o ville ses. Så jag gick till henne o vi hade trevligt (som alltid) Det var verkligen på tiden att vi sågs! Det var så länge sen så man får ju skämmas. Ja, ja men i dag blev d av. O massa gott fika o gott (snällt)skvaller hann vi med m innan d var dags att gå o hämta älskade lilla Thelma!

På eftermiddagen gräddade vi självklart VÅFFLOR!!! (Det är ju våffeldagen idag för er som missat det!)


Thelma hjälpte till att vispa grädde till våfflorna, det är bland d roligaste hon vet!

Det gick så bra så;)

Eftermiddagen har vi ägnat åt att städa o dona lite här hemma. Just nu röjjer Stefan i skafferiet, torkar ur o grejjar. Med Thelmas (hmm...) hjälp? Ska ta henne nu så han får fixa klart stackarn;)
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela