Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Lista - ännu en gång!

Publicerad 2009-05-06 14:04:36 i Allmänt,

O så har jag varit inne hos Hanna o hittat en kulig lista igen då;)

Hur många gånger har du varit kär? 3 gånger (alltså riktigt KÄR)
Favoritgodis: Vingummi o "segisar"
Coolaste stad du har besökt: Amsterdam var rätt fräck;)
Action eller Skräck? SKRÄCK utan tvekan!
Vill bli när du var liten: sångerska/musikalartist
När fick du din första kyss: När jag var ung o dum
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? mellanstadiet - en fjant i mysbyxor men glad. Högstadiet - en osäker fjortis m taskig attityd och ledset hjärta
Vad är du beroende av? Vatten! O kärlek så klart;)
Dagens roligaste händelse: När Stefan fulade sig m Mollys mikrofon innan, ha ha. Skrattade så tårarna sprutade!
Dagens tråkigaste händelse: När jag fick hormonsvall o tyckte hela världen var emot mig en stund:(
Dagens humör: Ojämt, gravidhumör!
Vilka tv-program följer du? Medium brukar jag kolla på, men inte så jag inte kan missa det. Sån har jag knappt aldrig varit.
Vad gillar du mest med dig själv? Att jag vågar gå emot strömmen, att jag är glad o positiv o jäkligt stark som person!
Vad gillar du minst? Att jag oroar mig.
Vad är det roligaste du vet? Att skratta så man gråter
Har du något motto? man kan inte älta det som varit, nu är nu!
Hemlig hobby? Ja, precis - HEMLIG!
Något vi inte vet om dig? Jag skulle vilja bo på landet o ha massor av grisar, får, minigetter, katter, hundar, marsvin o absolut inga fåglar!
Vad ångrar du? inget, hade jag inte gjort det så hade jag inte lärt mig ngt ju! (Men visst, osäkra tiden m bulimi/anorexi skulle jag gärna haft ogjord på sätt o vis!)
Vad önskar du? Att vår ekonomi blir bättre/att S får ett jobb snart! ( O att jag kunde knäppa m fingrarna så kom det nån o städade huset från tak till golv)
Vad klarar du inte dig utan? Min familj, vatten!, min hund, skrattet, kärlek, närhet, och ömhet.
Vad gör du helst en vardag? Umgås med familjen, tar en lååång skogspromenad med hunden, filosoferar på livet;)
Vad gör du helst en lördagskväll? Har en myskväll med familjen o äter ngt gott;)
Vad har du mest av i din garderob? Svarta kläder.
Drömjobb? Projektledare av något slag, lr kundservice. Fast helt ärligt kommer flickdrömmen om musikalartist aldrig slockna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela