Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

En höstig söndag

Publicerad 2009-09-13 11:51:35 i Allmänt,

En härligt blåsig o regnig höstdag är det här i dag! I love it! Städar o donar även lite i dag o sen i em kommer min kusin Benny m familj o hälsar på! MYSIGT! Dom e så goa, gillar verkligen dom! Bara så synd att man hinner ses så sällan. Men i dag så;)

Tänkte ta o bjuda på lite bilder av våra härliga ungar m. (Inte Molly dock för hon är hos Staffan den här helgen) Egentligen funderade jag ju på att låsa bloggen eftersom jag vet att det finns vissa som läser här som inte förtjänar att se o följa våra goa ungar pga vilka val dom gjort. Men samtidigt vet jag om att jag har trogna bra läsare m (även om ni alla inte kommenterar så ofta, hihi)så jag e lite kluven. Kanske får dessa fåtal som inte "borde" läsa ändå läsa o se vad dom går miste om i livet! Jaja, jag funderar ett tag till;)
Hur som så kommer d lite bilder på mina älsklingar här!


Kommentarer

Postat av: JASAS.se

Publicerad 2009-09-13 19:08:02

Men gud vad stor Thelma ser ut nu :O Och så himla söt Vinga är. Iiih.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela