Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

5 år av kärlek

Publicerad 2010-02-06 12:57:59 i Allmänt,

I går firade jag o Stefan 5 år tillsammans <3 Så om jag inte tippar fel vaknade typ vi vid den här tiden för fem år sedan o var bakis, haha. Då hade d varit "klassfest" dagen innan hos mig. Så det var chips o konfetti i hela lägenheten. På m mysisar o ut på balkongen o röka, det minns jag. O en superblyg Stefan som inte kunde skynda sig iväg fort nog för att sedan skicka massa sms på kvällen/natten. O på natten dagen efter, dvs i natt för 5 år sedan, låg jag o snackande m Tobbe o analyserade allt Stefan sagt, gjort o inte gjort *asg* O mitt i natten fick jag ett jättegulligt sms av honom, hihi.
Åh, gu va kär man var! (Ja, jag ÄR jättekär i honom fortfarande, men jag tycker ändå d e ngt särskilt med det där första, det extrapirriga, det när man inte kan låta varandra vara NÅNGÅNG)
Hur som så hade vi en mysig kväll i går, åt gott, mös i soffan o tittade på en jättebra film. Gosade o pratade. Jag älskar verkligen den killen, han kan få hjärtat att slå dubbelslag;)

Tack för att du finns älskling och tack för 5 underbara år tillsammans och många många till!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela