Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Kalas o blötsnö

Publicerad 2010-02-27 10:43:40 i Allmänt,

I dag ska vi på kalas hos syrran. Hennes ena grabb fyller 12 år i veckan. Så då blir d kalajs.
Får se om vi blir så länge, tror inte d för småtjejerna e inte riktigt pigga o så krockar d med middagstiden m. O jag är sjukt trött i dag, undrar om förkylningen satt sig i ögonlocken??? :0 hihi

Blötsnö blötsnö blötsnö! Japp nu kommer den som ett brev på posten. Uscha! Tur att man inte ska ut i detta vädret. Alltså några längre sträckor. Blir ju tvungna att ta bilen till Sus o co för annars slår man väl ihjäl sig så halt som d blir nu:(
Usch, hoppas d inte händer allt för många olyckor nu. Läskigt när vädret är sånt.

Nähä, kanske ta o hoppa in i duschen o se om man kan se lite respektabel ut, hihi!
Ha en fin lördag allihopa!

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela