Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Snart kommer Molly hem

Publicerad 2010-11-07 16:18:44 i Allmänt,

Nu e Mollan på väg hem :love: Hon ringde innan o sa att hon o farmor o farfar skulle äta i Växjö o sen åka hem. Åh, va jag längtar efter henne. E inte van o vara "utan" henne så här länge. Men hon har klart haft kanonkul hos sin fina pappa, men men mammahjärtat längtar i allafall.

I dag har vi haft en slappesöndag. Jag o Thelma mös ner i soffan o glodde på Shrek 2. Riktigt mysigt o bara mysa m lillungen. På veckorna har man lite mer "måsten" på ngt sätt. Har lite svårt att bara slappa när man vet att d finns annat o göra.

Middagen e intagen med. Det blev fisksoppa m torsk o räkor i o så vitlöksbaguetter till. GOTT! Thelma ville först inte smaka alls, men efter att insett att man får vara utan mat om man inte smakar så smakade hon motvilligt. O så sken hon upp o sa: "Oj, va gott det var!" Slutade med att hon åt tre portioner ;) Där ser man...

Stefan letar sladd till kameran för fullt...håll tummarna för att han hittar den snart!


Kommentarer

Postat av: Jasas

Publicerad 2010-11-07 22:36:59

JAG HÅLLER TUMMARNA!

Skönt att Molly snart är hemma! :) Eller ja.. hon är la hemma nu, men ändå!

Postat av: anapanda

Publicerad 2010-11-08 00:51:02

har lagt ut en ny video på bloggen, check it out! ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela