Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Försök till bedrägeri! *Så JÄVLA arg!*

Publicerad 2011-08-26 09:46:33 i Allmänt,

I morse, innan skolan, skulle Molly cykla ner o ta ut pengar till bussen. (Hon ska t Staffan i dag)
Så kommer hon dit. Framför henne står en utländsk kvinna.
Hon vänder sig om o säger på brytning: "Jag kommer inte ihåg hur man slår sin kod, kan inte du slå din kod så kan du visa mig hur man gör?"
Som TUR ÄR är Molly en smart och skärpt tjej så hon svarar nej.
Kvinnan står då kvar, men flyttar på sig o väntar på att Molly ska slå sin kod.
Men återigen är Molly skärpt. Så hon tar sin cykel o cyklar därifrån utan att ta ut pengar. Hon cyklar bort en bit tills kvinnan gett sig av. Sen cyklar hon dit o skyndar sig att ta ut pengar.
Vad är det för jävla samhälle när man försöker lura ett barn så!?
Blir så jävla förbannad! O tacksam att min Molly är så skärpt! Annars hade förmodligen vårt konto varit tömt nu :( O ännu värre, Molly kunde blivit skadad! Denna gången gick det bra, men frågan e om jag vågar låta henne gå ner fler ggr för att ta ut pengar. Tänk om "dom" TVINGAR henne nästa gång? Man vet ju ingenting längre! JÄVLA SKITSAMHÄLLE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela